Support

Uten vår support ville mange virksomheter bokstavelig talt stoppe opp.

Vi er her for deg

I kundeundersøkelsene som vi gjennomfører med jevne mellomrom får vi gang på gang bekreftet at vår support er blant våre mest verdsatte avdelinger. Hvert år håndterer vi omkring 50 000 saker. Disse kan handle om alt fra hvilket produkt kunden skal velge og hvordan man monterer det til spørsmål om returhåndtering.

Om din henvendelse ikke er akutt, er vi takknemlige om du kontakter oss via e-post ellers er vi tilgjengelig på telefon i arbeidstiden. Du finner vår e-postadresse i Autokatalogen.

Tommy Andersson
Supportsjef

Salgssupport

Vår spisskompetanse innen support deles opp i to områder. Vår salgssupport hjelper deg med å legge inn ordrer, finne riktig produkt for dine behov og svare på spørsmål om leveranse og tilgang. Mye av dette kan du selv løse med hjelp av Autokatalogen, men om står fast eller ønsker en diskusjonspartner er vi her for deg.

Gå til Autokatalogen

Teknisk support

Som navnet antyder løser vår avdeling for teknisk support de mer håndgripelige spørsmålene. Om du har problemer med å montere våre produkter eller trenger hjelp med noen av våre tjenester er vårt team kun en e-post eller samtale unna.

Vil du vite mer om KGK?

Vi er med deg hele veien

Vi mener at vårt ansvar ikke tar slutt når kunden har kjøpt en vare eller tjeneste av oss. Deres virksomhet er vår virksomhet. Derfor startet vi KGK Academy.

Les mer om KGK Academy

Logistikk er omtanke

Gjennom tett samarbeid med våre leverandører og partnere sikrer vi at riktige varer kommer frem til riktig tid.

Les mer om Logistikk

KGK Solutions

La oss gjøre deg en tjeneste.

Les mer om KGK Solutions